POWER søker Nordisk CRM- og dialogspesialist
Power er hele Nordens elektrogigant som utfordrer markedet med prisrobot og alltid oppdaterte nettpriser i butikk. Power-suksessen startet i Danmark i 2015. Senere åpnet vi i Finland og Sverige og i 2017 kom Power til Norge.
I Power ønsker vi alltid å ligge et steg foran, fordi vi vet at smarte, effektive løsninger holder prisene lave, samtidig som det gir den beste handleopplevelsen for kundene.
Å jobbe i Power betyr å ta del i kulturen som består av MOT. GLEDE og BEGEISTRING. En Power-medarbeider har MOT til å gå foran, kan GLEDE seg over kollegaenes suksess og BEGEISTRE kundene med kunnskap om teknologi.
Power International er eid av AWILHELMSEN AS og Dolphin Invest AS. Det norskeide konsernet driver virksomhet i de øvrige nordiske land, Danmark, Sverige og Finland.
POWER søker Nordisk CRM- og dialogspesialist
MyPOWER og personaliserte dialoger er to store fokusområder for POWER.
Som et ledd i videreutviklingen av disse områder søker vi nå en «sulten» person som trigges av å jobbe for å finne de smarteste løsningene og de mest effektive prosessene. Som Nordisk CRM- og dialogspesialist vil du være med og påvirke hvilke resultater vi skaper. Er du den rette for oss?
Vår nye CRM- og dialogspesialist vil bli sentral i videreutviklingen av MyPOWER og personaliserte dialoger. Stillingen vil innebære et betydelig ansvar for utvikling av nye og eksisterende kampanjer og konsepter, samt oppfølging og rapportering for eksisterende.
Har du hode for markedsføring og passion for personaliserte dialoger? Brenner du for kunden? Er du løsningsorientert,systematisk og «sulten»? Da vil vi gjerne høre fra deg!
Som CRM- og dialogspesialist vil du bli en del av et ambisiøst og dyktig team som brenner for å skape de beste kundeopplevelser. Hos oss vil du utvikle din karriere innenfor personalisert digital markedsføring.
Vi tror du er:
• Sulten og liker å yte det lille ekstra
• Selvstendig, men liker også å jobbe i team
• Komfortabel med å ha mange baller i luften på samme tid
• Fleksibel, samarbeidsvillig og løsningsorientert
• Du er nysgjerrig og tar initiativ for å finner løsning og tar ansvar for å gjennomføre dem
• Opptatt av å levere kvalitet i arbeidet ditt
• Ansvarsbevisst og ønsker en stilling som medfører mye jobb
• En person med mot, glede og begeistring!
Typiske arbeidsoppgaver som kan nevnes for stillingen er:
• Skape, videreutvikle og vedlikeholde kjedens personaliserte dialog-aktiviteter og -programmer
• Skape, videreutvikle og vedlikeholde kjedens MyPOWER-dialoger og MyPOWER-programmer
• Løpende dialog med markedssjefer i alle land samt innkjøpere for aktivitetsgjennomføring
• Sterk pådriver for videreutvikling av MyPOWER og tilstøtende systemer
• Evaluere resultatene av kommunikasjonsdialoger og kampanjer i samarbeid med sentrale aktører og forbedre dem basert på funnene
• Ukentlig/månedlig rapportering av resultater på alt av dialoger og kampanjer mot KPI’er
Hva du får igjen av POWER:
• Konkurransedyktig lønn
• Gode personalkjøpsordninger
• Attraktive karrieremuligheter
• Verdifull erfaring i kundebehandling, samt å jobbe med andre dyktige medarbeider
• God opplæring og grundig oppfølging
• Gode utviklingsmuligheter
Noe reiseaktivitet må påberegnes i stillingen. Arbeidsspråket er norsk og engelsk. Stillingen er lokalisert ved vårt hovedkontor på Lørenskog.
POWER mener at inkludering og mangfold er en styrke, og vi trenger medarbeidere med ulike kompetanser, bakgrunn, erfaring og perspektiver for å være gode. Vi oppfordrer alle som er kvalifisert til å søke, uansett alder, funksjonsevne og kjønn.
Høres dette ut som noe for deg? Da håper vi du har lyst til å bli med på laget!
Ta gjerne kontakt med vår samarbeidspartner Eirik Skaftnes i KLAR rekruttering, mobil 913 24 172 hvis du vil vite mere om stillingen. Søknad og CV sendes snarest via søk her.
Nøkkelord | CRM manager, Loyality manager, Campaign Manager, Digital Management, CRM |
Bransjekategori | Varehandel |
Bransje | Varehandel |
Alternativ bransjekategori | Salg / Markedsføring |
Alternativ bransje | Markedsføring |